De VVD Opmeer presenteert met trots haar kandidatenlijst

Lijsttrekker Vincent Buis

OPMEER – De VVD Opmeer heeft haar kandidatenlijst gepresenteerd voor de gemeenteraadsverkiezingen die op 16 maart 2022 plaatsvinden. Vincent Buis voert de lijst aan, gevolgd door Jacko Hoek en Co Schipper. Liberaal Opmeer is VVD Opmeer en de liberale volkspartij die bestaat uit een actieve en betrokken groep inwoners die zijn geworteld in Zandwerven, Opmeer, Spanbroek en Wadway. “We hebben een mooie lijst samengesteld met nieuwe mensen zoals Jochem Frankfort, Herman Ligthart en Niels Vriend op de lijst. Samen met de kandidaten en de overige VVD-leden gaan we aan de slag voor Opmeer,” aldus lijsttrekker Vincent Buis.

De kandidatenlijst is tijdens de ledenvergadering in november 2021 vastgesteld door de leden. Er staan deze verkiezingen zeven Opmeerders op de lijst namens de VVD.

De definitieve kandidatenlijst

1. Vincent Buis
  2. Jacko Hoek
  3. Co Schipper
  4. Jochem Frankfort
  5. Herman Ligthart
  6. Niels Vriend
  7. Co Scholten

Via social media stellen we de kandidaten graag binnenkort nader aan u voor.