« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Regionale raadsledenbijeenkomst Bovenkarspel

27 september 2023 van 20:00 tot 23:00

De regionale raadsledenbijeenkomst wordt gehouden om alle gemeenteraden de laatste stand van zaken over regionale onderwerpen en samenwerkingsverbanden bij te praten. De bijeenkomst is niet toegankelijk voor publiek.
Voor de bijeenkomst zijn raadsleden en commissieleden van alle West-Friese gemeenten en gemeenschappelijke regelingen uitgenodigd. Collegeleden en gemeentesecretarissen kunnen als toehoorder aanwezig zijn evenals ambtenaren.

Regio Westfriesland bestaat uit de gemeenten Drechterland, Enkhuizen, Hoorn, Koggenland, Medemblik, Opmeer en Stede Broec. Het ‘Pact van Westfriesland’ is een samenwerking van de zeven gemeenten, bedrijfsleven, woningbouw, onderwijs en de zorg. Samen werken we aan een aantrekkelijk Westfriesland. We bundelen kennis en expertise. En we dragen gezamenlijk bij aan vraagstukken op het gebied van wonen, werken en beleven in Westfriesland.

Datum:
27 september 2023